torsdag 30 augusti 2012

Shopping-tips

Kolla vilken snygg jacka! Vilken färg som helst av de här hade jag gärna tagit emot!


Kostar vanligtvis 1999:- men på Lager 157 (webshop) säljer de dessa fina parkas från Bondelid för bara 800:-... Blev v-ä-l-d-i-g-t sugen på en mörkblå... Men nej, jag får hejda mig, har både en svart och en brun vinterjacka, de får duga ett tag till.

Nu är jag helt slut. Har brottats med snabeldraken i ett par timmar, till och med moppat golven. Phu! Högst behövligt, det var ett tag sedan sist. Torsdagar är en bra städ-dag, tycker jag. Så är det hyfsat fräscht hela helgen.


Planterade lite små blommor i mina nymålade krukor. Skulle ju haft lite större gröna växter egentligen, men de enda blommor som verkar överleva mig är "hjärtan på tråd" så det fick det bli, och så en liten suckulent bredvid också, de behövde komma ur sina mini-krukor. Kanske växer de till sig!


Imorgon är det fredag och sista dagen i månaden. Bokslut! Inte så kul att den sista, mest intensiva dagen infaller på en fredag, det blir en lång dag på jobbet. Men det känns bra när man ska gå hem och man vet att allt är undanfixat till nästa månad: september!

Snart dax att leta fram stövlarna och renovera dem lite med skokräm. :-)

Gokväll!

//Jenny

Inga kommentarer: