söndag 9 januari 2011

Söndag redan?!



Hur fort gick de här 4 lediga dagarna?! HUR FORT SOM HELST! Tiden går fort när man har roligt, heter det ju.
Idag är det söndag och det regnar utanför mitt fönster. inget uppmuntrande väder alls. Läste just på Aftonbladet att det dessutom råder blixthalka i stort sett överallt. Men det är knappast någon nyhet, det har varit tidningarnas förstasida i 1 månad nu, tycker jag.
Idag kommer det kompisar till barnen igen, så det blir till att vara hemma. Jag påbörjade bestigningen av Mount Everest, nä jag menar familjen Ekman-Anderssons tvättberg igår, och det äventyret fortsätter idag. Tvätta, stryka, vika... Imorgon börjar skolan igen efter jullovet, så det är bäst att barnens kläder är på plats då.

Hittade ett fint kort på en liten pirat. :-) Ville för några månader sedan.



Mina auktioner på Tradera går bra. Utrop på drygt 100:- är nu uppe i 1350:-. Och det bästa är att det är 10 dagar kvar innan de går ut. Ska bli spännande att se slutsumman! Perfekt tillskott till reskontot!

Ha en skön söndag!

//Jenny

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Vad fint här blivit och vilka mysiga bilder!
Ses snart, kram kram