lördag 8 januari 2011

Regn & rusk.

Jaha, så försvinner snön, sakta med säkert. Hoppas allt hinner bort innan det blir kalla minusgrader igen!

Vi slirade in till stan vid middag, hade bokat en bana på bowlinghallen. SÅ roligt det var!! Jag har bowlat innan, men aldrig med familjen. Barnen tyckte det var hur roligt som helst! En timme var alldeles lagom. Efter bowlingen var vi helt utsvultna, det var bra att de hade restaurang i samma lokal så vi fick mat. :-)





Nu är jag och Sixten själva hemma, Adde är med de två stora killarna på kalas i Gringelstad. Cowboy-kalas. Kul!
Jag och Sixten sitter i soffan och kollar på Alfons Åberg, Sixtens nya favorit. Han ser kul ut, lille Sigge... Igår i ett obekavat ögonblick fick han tag på hår-trimmern och lyckades såklart få igång den innan jag hann få fatt i den. Så nu har han sådär lite lagom snygg frisyr. :-( MITT FRAM I LUGGEN var han tvungen att trimma sig ända in till svålen. Buhu! Och så lite på höger sida ovanför örat också, såklart. Tur att hans hårt växer fort för nu ser han väldigt hemmaklippt ut.



Måste visa mina nya armband som jag gillar så mycket! Har länge velat ha ett Humanity-armband, och när jag hittade dem lite billigare än vanligt på nätet slog jag till! Ett svart och ett magenta finns nu hos mig. :-)
Magenta har jag på mig idag, älskar det! Känner att jag nog måste ha ett naturfärgat brunt också, men det får vänta.




Nu ska jag och Sixten se klart på Alfons, sen tror jag vi ska lägga ett litet pussel tillsammans. :-) Mysigt!

//Jenny

1 kommentar:

MOM sa...

Vilket snyggt armband och vad söta ni är!!
KRAM!!