måndag 17 januari 2011

Packat Tradera-paket!

12 auktioner av 18 har gått ut idagt: 3600:-!!!
Har alltså 6 auktioner kvar nu som är uppe i 700:- redan, de går ut den 21:e.
Jag svimmade nästan när jag kollade hur det gått för den första omgången. Igårkväll var alla 18 auktionerna värda 3500:-... Det händer mycket de sista timmarna!
Ka-ching!!!



Igår hade vi en mysig dag. Vi åkte till muséet och kollade in deras Elsa Beskow-utställning. Äldsta sonen hade redan varit där med farmor en dag på jullovet, så vi lämnade honom hos en kompis. De andra två busfröna tyckte det var hur kul som helst! Efter kulturinslaget gick vi ut och åt. Mina föräldrar var också med och det var en mysig dag. Tyvärr har ju Sixten ofta myror i brallan och lyssnar inte gärna när vi ber honom att sitta still. Så därför blev inte vår sittning på restaurangen speciellt långvarig, men gott var det!

På eftermiddagen blev det Zumba! Guuuuud vad det är roligt!!! Längtar redan tills nästa gång!

Imorgon bitti blir det snabb promenad med iPoden i öronen. Reflexväst på utanpå jackan: inte snyggt med ack så nödvändigt. Hittar inte min pannlampa, men får bära med mig en vanlig ficklampa istället.

Gonatt!

//Jenny

Inga kommentarer: