torsdag 20 januari 2011

Det var bara en dröm.

Åh, imorse när klockan ringde vill jag inte vakna. Jag drömde att jag varit med i en tävling och vunnit fri shopping en hel dag i ett gigantiskt varuhus. När klockan ringde var jag i full färd med att prova klänningar i alla möjliga former och färger...
Jag önskar och hoppas att denna dröm får fortsätta när jag lägger huvudet på kudden ikväll. Eller ännu hellre: att den någon gång blir verklig.

I Riktiga Livet (IRL) så har jag köpstopp. I alla fall när det gäller kläder till mig själv. Har ju några kilon kvar att gå ner och får inte handla nåt nytt innan de är väck. Hoppas det funkar.

På lördag ska vi ha släktkalas för Lille G som fyller 8 år. Det blir hemgjorda hamburgare med en massa goda tillbehör och såklart en tårta (två). Ska försöka baka tårtor själv… Har köpt fina tårtbilder (med Super Mario på) som jag tänkte trolla med. Bara man ser vad det föreställer när tårtorna är färdiga så är jag glad. Hellre gott än snyggt är mitt motto, då slipper jag bli besviken.

Sängen kallar!

God natt!

//Jenny

Inga kommentarer: