lördag 15 januari 2011

OMG

Läste precis på aftonbladet att 11 personer är förda till sjukhus efter att de grillat inomhus... SMART!

Denna lördag kom min lille bror på besök. Han hjälpte mig med datorn lite och han hade högtalarna med sig också. Nu kan vi lyssna på Spotify med bättre ljud. :-) Perfekt! Thanx, bro!

Har hunnit med att städa i källaren, röja undan julsakerna (äntligen) och hafs-städa också. Det var superlängesedan jag städade hela huset på en gång. Det tar liksom för lång tid. Jag hinner aldrig med det. Därför blir det hafs-städat i en hörna då och då istället. Jag har försökt att lära barnen att städa, men det verkar inte som att de tycker det är speciellt kul. Ska dock fortsätta försöka.

Ikväll har vi varit hos svägerskan med familj. 7 barn och 6 vuxna: oväsen. Barnen röjde undan så gått som alla möbler i tv-rummet och hade disco. Oj vad skoj de hade! God mat och trevligt sällskap, en lyckad lördagkväll!

Imorgon är det zumba-tajm!

God natt!

//Jenny

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Hade gärna gått på zumban, men det får bli nästa gång istället! Hoppas ni får skoj, kram!