torsdag 9 september 2010

Ny garderob önskas.

Har kommit in i en tråkig period: har aldrig nåt att ta på mig! Det känns hopplöst varje morgon när jag står vid garderoben och ska hitta något att hänga på mig. När man sedan väl hittat nåt som känns ok så kommer nästa problem: skor?!
Jag gillar hösten, men det är ganska svårt att klä sig nu när det är slut på sommaren, men ännu för varmt för stövlar och stickiga tröjor. :-) De får gärna bli lite kallare, alltså. :-)
Har hittat ett par skor som jag inte kan få ur huvudet... Provade dem idag, det fanns ett enda par kvar i min storlek. Har jag tur finns de kvar imorgon. Håll tummarna.



Perfekta Jenny-skor som kan passa till det mesta! I skinn dessutom så att de håller mer än en halv säsong. Vill ha!

Igår var jag på Zumba, det var ju hur kul som helst! I salen fanns speglar på ALLA håll, det kändes lite sisådär när det är första gången och man är stel som ett järnspett i kroppen. Undrar om jag någonsin kommer få till samma höftrörelser som instruktören...? Har mina tvivel... Men kul är det verkligen och jag är glad för mitt 10-kort. :-)
Det här är Zumba. Roligt!

Nu blir det te och tv innan sängen kallar.

//Jenny

Inga kommentarer: