fredag 10 september 2010

Fredag kväll i soffan.

Fredag är överlägset den bästa dagen på hela veckan. Det är kul att jobba, men ännu roligare är det att veta att när jobbet är slut på fredagseftermiddagen så väntar två helt lediga dagar utan en massa tider att passa. Härligt!
Idag träffade jag kära lillebror på lunchen. Han hjälpte mig att prova skor. Hittade precis de jag ville ha och jag är toknöjd! En jeansklänning hittade jag också, den ser ut såhär:



Imorgon är det dags för 80-talsfesten. A har inte hittat något att ha på sig ännu så imorgon förmiddag bär det av på klädjakt i second hand-butiker vi kan hitta som har lördagsöppet... Hoppas vi hittar båt passande utan att få leta ihjäl oss.

Måste komma ihåg att ta med kameran, allt ska dokumenteras, ingen undgår att hamna på foto!!

//Jenny

1 kommentar:

MOM sa...

Kanonsnygg!!