söndag 1 november 2009

Låååångt mellan inläggen!!

Har så mycket annat att stå i för tillfället att bloggen inte prioriteras, direkt.
Det har hänt en hel del sedan sist! Jag hittade en annan klänning att ha på mig på Ladies Night, och det gick nästan lika bra som om jag haft den jag skrev om i förra inlägget. :-)
Ladies Night var verkligen en höjdare! 5500 skrikande kvinnor i Malmö nya arena!! Vilket liv!! Showen var hur bra som helst och jag blev nästintill svimfärdig när en helt oväntad snygging kom gående på scenen: SnickarMatte. Min smygidol kom gående iklädd endast ett par snickarbrallor... Bara det var värt biljettpriset!
Vi hade dessutom turen att bo på samma hotell som alla stars, det var en upplevelse att se dem på så nära håll.

Idag är det söndag. Mellansonen & A är på skogsmulle. Vi andra tar det mest lite lugnt. Jag har skrivit shoppinglista till storhandlingen ikväll. Nu har vi snöat in på samma ståkiga recept varje vecka, så från och med denna veckan ska vi prova minst ett nytt recept per vecka. Det nya att testa först blir en pastarätt med rökt sidfläsk och kantareller. Verkar gott!
Sixten äter lite sisådär nuförtiden, men en sak han inte tackar nej till är risgrynsgröt. Det äter han mer än gärna!
Här är min lilleman med gröttallriken i högsta hugg:



Nu kallar barnen!

//Jenny

1 kommentar:

MOM sa...

Söt som socker är han, lille Sigge!!
Jag kollar varje dag om du uppdaterat... bara så du vet ;-)