lördag 7 november 2009

Maskerad!

Ikväll ska jag & A på maskerad. Festen har inget tema, man får klä ut sig till vad man vill. Jag har fortfarande inte bestämt mig... Tant (Dame Edna-stil) eller hårdrockare med sminkning a la Dee Snider?
Vem av dessa är egentligen Dee Snider...?




Jag tror att lotten faller på hårdrockare, faktiskt. Med tanke på väderleken är det nog skönare med skinnpaj och jeans än midjekort kavaj och pliserad kjol... :-)
Ska se om jag får till några bilder och vågar lägga upp här sen.

Idag ska hela familjen till Friskvårdshuset och dansa funk. Ska bli så kul!! Kidsen är medlemmar i "Sweden Sport Academy" där de får testa på en ny sport / aktivitet i veckan. Denna veckan är det "Funky Kids" som ska besökas. Mellansonen är en riktig dans-freak så det ska bli skoj att se om han gillar detta.

Ha en bra helg!

//Jenny

Inga kommentarer: