torsdag 15 oktober 2009

Det närmar sig...

...Ladies Night!! Ojojoj vad skoj det ska bli!!
Tog en sväng på stan igår förmiddag med kära mor. Alltid lika mysigt att kika i affärer med mamma. :-)
Provade lite klänningar och hittade en dröm... Typiskt!! Alltså typiskt att det ska vara en Odd Molly-klänning och typiskt att den ska kosta en smärre förmögenhet! Men visst är den fin???





Den är verkligen ÄNNU snyggare i verkligheten och jag kände mig som en prinsessa i den! Så skön! Någon som vill sponsra mitt ha-begär med sisådär tre tusingar...? :-)
Nä, tänkte väl det. På tok för dyr men jag kan inte få den ur huvet...

Åter till verkligheten! :-) Idag är mellansonen på utflykt i skogen. Det hade hans mamma (som verkar ha drabbats av Alzheimerz light) glömt, så efter att jag och lillebror vinkat av honom vid bussen som skulle transportera hela dagiset till skogen bar det iväg hemåt på långkalsongjakt. Hittade dem snabbt och kunde sedan köra efter bussen till skogen (bara 5 km bort). Hittade även sonen och kunde snabbt kränga på honom de värmande underbyxorna. :-)
Kylan har kommit fort och i morse var det inte mer än en halv plusgrad. Då räcker det inte med bara jeans när man ska vara ute hela förmiddagen! Nu hoppas jag att han slipper frysa!

Nu ska jag packa lite Tradera-paket som ska postas. Tråkigt!

//Jenny

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Ja nu är det inte långt kvar! Ska bli sååå kul.
Skitsnygg klänning och om jag känner dig rätt så är det just den klänningen du kommer att ha på dig den 24/10....puss

MOM sa...

men hallå, Jenny nu är det verkligen dags att uppdatera!!!!puss!!