fredag 3 april 2009

Sommar!!

Känns som att det var snöstorm och 15 minusgrader i förrgår och idag är det 20 grader och strålande sol! Knasigt!
Men ack, så härligt!

Coola som få:


Lillebrorsan somnade, vårluften tar!


Nu är det snart helg igen och här är det fullt upp! Ikväll kommer några vänner o hälsar på. Även de har tre små barn, så det blir fullt hus, verkligen.
Imorgon kommer en annan familj och hälsar på oss, vännerna från Helsingborg. Sist vi sågs var lilltjejen i familjen 6 veckor ung och nu har hon hunnit bli 3½ månad. Ska blir kul att träffas igen.
På söndag bär det av till Väla för en dags avkoppling med töserna (Ann-Sofie & Monica). Ser framemot en dag full av skratt, snack och kläder. :-) Har sett ut en del på Ikea som jag ska klämma på när vi kommer dit, det brukar vi ta som sista anhalt på shoppingdagen.
Grejer jag nu kan komma på att jag behöver köpa är:
-Strumpor till Sixten (TRIST men SÅ nödvändigt för tillfället!).
-Jeans till mig (mina gamla är faktiskt för stora :-)).
-Topar & linnen till mig.
Det hoppas jag hitta, för det behöver vi (jag). Allt annat är bonus! :-)

Så här ser man ut om man får äta en päronglass HELT SJÄLV (om man är 10 månader):


Glassen var GOD och Sixten lät som en ostämd trumpet när den var slut.

//Jenny

1 kommentar:

Sanna sa...

Har sagt det förut och säger det igen: dina ungar är så fina! Sixtens ögon...oh my god...;-) Ser kanonsmarrigt ut det där med glassen!
Och kan bara hålla med dej: våren är här och det är såå underbart.
Ha en härlig helg!
KRAM!