onsdag 15 april 2009

Picknick!

Idag bär det av till stadens park för lek och picknick! Tre mammor och åtta barn blir vi totalt. Många att hålla reda på! :-)
I tidningen stod det att det skulle regna i eftermiddag, hoppas det är fel. Som det ser ut nu så strålar solen från en klarblå himmel, jag har precis hängt ut tvätt på tork. Luktar så gott med ute-torkad tvätt!

Sixten i vagnen:

Ikväll ska jag på möte i skolan inför Gustavs skolstart i augusti. Klasslistan kom i posten i förra veckan och det ser ut att bli hur bra som helst! 10 barn i klassen känns lagom. Ska bli spännande att träffa fröken och de andra föräldrarna. Känns lite som att det är JAG som ska börja skolan. :-)

//Jenny

2 kommentarer:

caroline sa...

Va härligt med picknick, jag vill också!

zara sa...

Tack för din kommentar! Kul att du följer mig & tvillingarna :) /Zara