fredag 20 februari 2009

Oooops, I did it again!

Ja, nu är det nästan mer regel än undantag att jag kör och krockar när det är vinter! Har precis varit och handlat lite och när jag svänger in på "vår" väg så tappar jag kontrollen över bilen, snurrar två varv på vägen och smäller sedan rakt in i grannarnas staket... PINSAMT!!!!
Det gick inte fort, men staketet gick sönder (ser ut som ett häststaket i miniatyr) och bilen också... Tyvärr var det JÄRN-stolpar staketet var gjort av, inte trä. Därför knäckte jag stötfångaren IGEN.
Känns inte som att det är läge att shoppa kläder imorgon... Bättre att knalla till grannen med pengarna så att de kan köpa nytt staket.
Ska aldrig mer köra bil när det är snö.

//Jenny

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

ooops, vilken tur att du inte skadade dig!

MOM sa...

Åh så har folk mage att klaga på min bilkörning, är ju flera år sedan jag krockade sist... ta i trä...
Tur att du inte skadade dig..
Kramar