måndag 23 februari 2009

Såhär...

...åker man pulka när man bor på landet:





Sixten provar gungan och älskar det!


Idag är det måndag och huuuur tråkigt som helst. All snön töar bort och det är bara grått, kallt och blåsigt.
I lördags körde jag till stan efter att jag lämnat Sixten hos barnvakten (mormor) och skulle hitta nåt kul att ha på mig på kvällens fest. Sprang på en skinnjacka som jag inte kunde slita mig från, så den fick följa med hem. Åh, vad glad jag är för den!! Perfekt vårjacka!! Såhär ser den ut:


Men sen fick jag köra hem utan nåt partaj-plagg för det hittade jag inte. Antingen var det för poppigt eller för tantigt. Vet fortfarande inte vilken klädstil jag har. Jeans och top är snyggt och funkar alltid, men kanske inte alltid så kul på fest...?

Nu ska jag börja laga middag: fiskgryta och ris.

//Jenny

1 kommentar:

Anonym sa...

Väldigt snygg jacka du hittade! Har också funderat på en skinnjacka till våren, är bra sugen fast jag är liksom lite osäker jag också - är det verkligen min stil...? Fast det är det väl om jag bestämmer att det är det!
Får man förresten vara ofin och fråga var du köpte din jacka?

Den där pulkåkningen såg förresten väldigt skoj ut, min storkille skulle nog tokälska att få åka pulka efter en traktor. Och Sixten är ju bara fööör sööööt där i gungan!