torsdag 15 januari 2009

Mår redan bättre.

Vilken dundermedicin jag fick! Jihoo! Nu leker livet igen och jag har energi till tusen! Tänker i alla fall ta det lilla lugna imorgon också när de två stora barnen är på dagis. Idag skulle jag vila lite med Sixten. Han brukar sova 1½ timme på förmiddagen, men INTE idag! :-D Idag blev det bara en kvart. Vet inte alls varför, han bara vaknade och var pigg. Så jag hann inte ens slumra till eller ens lägga mig i sängen brevid honom. Snopet!
Imorgon kommer svägerskan med sina barn och jag ska leka hårfrisörska. Håll tummarna för att jag inte klipper av öronen på barnens kusiner är ni snälla!

//Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att du mår bättre. Det är ingen höjdare och vara dålig samtidigt som man måste ta hand om barnen.

Kramar

Ann-Sofie sa...

Skönt att du mår bättre, tyvärr kan jag inte säga detsamma. Magsjuka och ingen sömn i natt...ingen bra kombo