onsdag 14 januari 2009

Aj, aj, aj!

Nu har jag varit förkyld i 2½ vecka och det har INTE blivit bättre... I morse när jag vaknade (blev väckt, snarare) kändes det som om mitt huvud skulle sprängas eller nåt i den stilen. Åkte till doktorn och hon konstaterade att jag drabbats av bihåleinflammation. Fick pencillin och nån nässpray med kortison. "Åk hem och vila". Yeah, right! :-D Blir inte mycket vila i detta huset med tre huliganer som inte vet vad "sitta still" betyder.


Ska vila i natt istället, har jag bestämt. INTE sitta uppe till 01:00 och streck-kolla på 4 Dallas-avsnitt. Mycket onödigt (men just nu SÅÅÅÅ spännande!!!).

Nu ska jag dricka 2 Treo och baka muffins med barnen!

Förresten! Finns ingen bättre just nu än Dave Grohl...


Jag får gåshud och kan se detta huuuur många gånger som helst! Bara Dave & hans gitarr får det att låta såhär bra. Att han dessutom tuggar tuggummi hela konserten gör att man blir än mer förundrad!

//Jenny

3 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan hejsa...
visst var det bra trix förb att slippa sorlet på MAXI.....
hahah, allt väl med dig då??!
Kram/B

Ann-Sofie sa...

Usch stackars dig, bihålsinflammation är riktigt oskönt! Men efter 2 dagar med pencillin brukar det släppa!
tror säkert att du 'r jättefin i lugg, men jag ser hemsk ut....haha.usch att man aldrig lär sig:)Krya på dig!

Anonym sa...

Krya på dej! O du vet väl att din sambo kan va hemma o ta hand om barnen när du är sjuk? ;)

Kram