tisdag 30 december 2008

Skrikiga barn och kasst humör...

...har jag drabbats av idag. Emellanåt känner jag för att ta bilen och köra hemifrån, men det kan man ju inte göra... Vad skulle hända då...? Förmodligen skulle Vilmer riva huset och de andra två storögt titta på. Hade ju inte varit så bra. Så jag stannar hemma och försöker vara en lugn, pedagogisk mor istället. Inte det lättaste i alla lägen, men jag f-ö-r-s-ö-k-e-r och det är väl huvudsaken.
En sak som piggar upp är att jag fått en AWARD av Soffan som jag tycker är superfin!


“Denna blogg byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid o relationer”
Dessa bloggar är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, kommer ännu fler vänner ha fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse.


Jag följer inte 8 bloggar regelbundet, men dessa 4 har jag valt ut som jag gillar skarpt och som uppdateras nästan dagligen och det gillas! :-)

1. En del av oss.
2. MOM filosoferar.
3. Sannamamman.
4. Mamman med stort C.

Slutligen:

GOTT NYTT ÅR!!!

//Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

TAAAAAAAACK vad söt du är!! :) Ska ta tag i det här med awardet så fort det finns lite tid över, just nu finns det bara tid för ett iskallt glas vin för o fira att vi ÄNTLIGEN bara är lilla familjen i huset, ganska skönt när gästerna åker hem faktiskt ;) KRAM!

Anonym sa...

tack söta du! vad glad jag blir.:-)
uppdatera dagligen har jag tyvärr ej hunnit med den senaste tiden men bättring ska ske!
Kram!