onsdag 10 september 2008

Gäääsp...

Vilket T-R-Å-K-I-G-T väder! Helt mörkt inomhus så man måste tända lampor. Blä. Nu är det nog höst.
Fick precis posten och i den en glad överraskning! Jag köpte ju lite kläder på funkybaby.se till Sixten för ett tag sedan, och en av heldressarna därifrån var det fel på tryckknapparna på. Marie på funkybaby ville skicka en ny, men det visade sig att de var slut på lagret. Istället tog jag en tröja till de stora kidsen:


Nu blev det ju liv i luckan över att det bara kom EN tröja i posten... VEM ska få ha den på dagis imorgon...? Usch, vilket problem... Så nu har jag knappat till mig en tröja till. Förhoppningsvis kommer den i posten imorgon.
Visst var den fin? Jag förstår att kidsen gillade den! :)

Idag har vi varit en sväng på lekplatsen. När vi kom hem (vi körde hem precis när det började ösregna) gjorde vi pannkakor. Ruskigt gott!

Igår gjorde jag 12 pajer (till dopet). 6 st med ost & skinka och 6 st med köttfärsblandning i. Hoppas de räcker! :) Stod vid spisen HELA dagen igår, det var verkligen inte kul... Igår kväll körde jag och Gustav till Eko och kollade lite. Behövde ett mopp-set (kul shopping...? NOT!) och "sockerbitar" (nåt el-grejs) till nya kökslampan. Nu är det ordat! Gustav köpte (för egna pengar) varsin Turtle-figur till sig och lillebrorsan. Donatello och Raphael blev det. :)


//Jenny

Inga kommentarer: