torsdag 28 augusti 2008

Vilket blåshål...

...vi bor i!!! Jag och Sixten begav oss ut på promenad i morse precis när Adde kört de stora barnen till dagis. Fortfarande gör det ont i mina öron så som det blåste i dem! Nästa gång blir det en promenix i skogen istället, så man slipper blåsa bort.


Idag händer det inte mycket alls. Tänkte köra till "Gittes stuvkälla" och handla hem lite velourtyger i lite glada färger. Ska börja sy egna barnkläder till kidsen, tänkte jag. Har hittat schyssta mönster som jag gärna vill prova. Får se om jag hittar det jag letar efter. Kanske har de gott om roliga barntyger också, tänkte knåpa ihopa ett lapptäcke som Sixten kan ligga på på golvet. Det finns gott om fina tyger på Tradera, men det blir så vansinnigt dyrt där. Förr kunde man fynda, men nu kan man lika bra köpa nytt så dyrt som det blir...

//Jenny

Inga kommentarer: