måndag 14 juli 2008

Marknadsdags

Ja, imorgon ska hela familjen på Kiviks marknad! Ett par kompisar frågade om vi skulle ta en dags-tur. Ser fram emot detta äventyr med lite skräckblandad förtjusning. Är alltid rädd att bli av med något barn och inte hitta dem igen (en återkommande mardröm hos mig). Ska skriva våra mobilnummer på kidsens underarmar så att de som hittar dem säkert kan nå oss. Men å andra sidan; vi har aldrig förut tappat bort något barn så varför skulle det hända nu? Men man vet ju att det händer på ett ögonblick, därför kan man lika bra gardera sig. Efter marknaden blir det picknick vid havet, om vädret är bra.

Idag har jag och barnen varit hos mina föräldrar och badat i poolen. Skönt att den är uppvärmd (31 grader) för det var inte speciellt varmt i vinden idag. Var tog sommaren vägen...?

Tog lite kort själv på mig och Sixten (som är väldigt mammig och mest hänger på min arm hela dagen):


Nä, sängen kallar (22:27)!

//Jenny

Inga kommentarer: