onsdag 2 juli 2008

Eko

Japp, idag har jag och Sixten varit en sväng på Eko(-hallen) i Fjälkinge. Åkte till mina päron för att bada i poolen, men Gustav har fått feber så vi hoppar över att bada idag. De sålde ut alla kläder på Eko, minus 75%, det blev inte mycket det! :) Fyndade ett par jeans till mig för 54,90 och ett par ärtgröna byxor till Sixten för 17:90... Det kan man liksom inte pruta på. Snygga hängare (krokar) till nya badrummet hittade jag också, i aluminuim.
Ikväll ska vi förhoppningsvis få hämta hem vår bil... Än har dock inte mekanikern hört av sig, så kanske det dröjer nån dag till. Suck. Saknar vår bil! Innan hade vi planer på att sälja den, men nu när vi kört lite andra bilar ett tag så märker vi hur mycket vi saknar vår vanliga. Det blir till att behålla den tills den rasar. Hoppas det dröjer, den är trots allt inte så gammal.
Fastän vi är 5 i familjen så sitter vi kanonbra i den och bagaget sväljer det mesta. Hoppas den blivit fin när den varit på verkstan! :)

Idag käkar vi middag hos mina föräldrar. Kalkonkött och potatis. För min del blir det en påse Nutrilett... Blä, börjar bli trött på den där soppan. Ska se på Apoteket om det finns nån god smak på deras soppor.

Har fått ett rysligt begär efter SNÖ-smyckena... Känner att jag bara MÅSTE ha detta halsbandet:


...och detta armbandet:


Oj, vad snyggt. Lyckas man dessutom med konststycket att få nån solbränna i år (svårt med en spädis) så är det ju ÄNNU snyggare på.
Vill ha!

//Jenny

Inga kommentarer: