fredag 13 juni 2008

Nähä, inte idag heller... :(

Jag väntar med spänning på mitt paket från www.dunnis.se, men det kom inte idag HELLER... Beställde ganska mycket kläder till barnen i deras web-shop för över en vecka sedan, men inte ett dyft har jag hört från dem sedan dess. Idag, nu precis, fick jag däremot ett mail från posten som sade att paketet är inlämnat hos dem och att det skickas vidare till mig först på måndag. Nåväl, den som väntar på nåt gott... Vissa dagar (när man är mammaledig) blir liksom postutdelningen som dagens höjdpunkt. :)


Idag har jag och kidsen varit hemma hela dagen. Gustav har haft en kompis här hela dagen, de har lekt hur bra som helst tillsammans. Till lunch gjorde vi pannkakor, det uppskattades!
Ikväll kommer några kompisar och vi ska grilla hamburgare. Det blev inte en endaste pannkaka över till mig, så jag åt bara en halvgammal banan... Dumt! Nu är jag så hungrig så jag kommer säkert att sätta i mig fem hambugare... :) Måste försöka att äta lite bättre. Nu är det dags för blöjbyte på liten genom kissad Sixten! Fattar inte vad jag gör för fel; om jag sätter blöjorna bakofram eller nåt, men han blir dyngsur varje dag... Ska prova en annan sorts blöjor nästa köp, tror jag.

//Jenny

2 kommentarer:

Katrin sa...

Ojdå! Vad fint du har gjort det! Hoopas ni har haft en bra helg! kör du till mamma nån dag kan du ju hämta din klänning...

Kram

Ann-Sofie sa...

Vad fint det blev i uterummet, fräscht!
Hoppas att ni haft en bra lördag och får en bra söndag.
Själv ska jag försöka packa lite och tvätta inför resan.
kramis!
Vad fin sidan blev förresten.