lördag 28 juni 2008

Nä, vad snabbt det går...

Kolla nu så stor Sixten har blivit... Han håller huvudet själv när man bär honom (om än lite vingligt), han ler stort när man pratar med honom och det börjar till och med komma lite joller. Var tar tiden vägen?! Jag vill att han ska vara bebis läääänge, ju.

Sixten trivs i morfars trygga famn:


Igår hade Gustav en kompis här hemma nästan hela dagen. Min kära mor kom och hälsade på och på kvällen anslöt även min far och vi åt pizza tillsammans allihop. Jag var ståndaktig och valde en räksallad istället för pizza, men shit vad jag var sugen på Addes stora kebab-pizza. Tyckte lite synd om mig själv som satt och tuggade grönt, men men, vill man va fin får man lida pin, heter det väl...
I fem nätter har Sixten nu sovit hela natten! Somnar runt 20-21 och vaknar vid 6. Hoppas det håller i sig.
Idag ska vi till stan och besöka djuraffären, flera grejer behövs till akvariet. Någon ny fisk ska kidsen få välja också. Bild kommer sen! :)

//Jenny

Inga kommentarer: