tisdag 17 juni 2008

Klipp-dags!

Japp, imorgon är det dags för en tripp till frisören. Med mig själv, alltså. Bokade tiden för nån vecka sedan, mitt hår är verkligen hur långt som helst och lite väl slitet i topparna för att vara snyggt utsläppt. Plus att min ordinarie leverpastej-färg kommit tillbaka rejält. Så det blir nog lite nya slingor och en toppklippning... SOM VANLIGT. Är lite sugen på att klippa av allt håret till en snygg bob-frisyr, men det vågar jag nog inte... Å andra sidan är det ju NU, när man är hemma och är mammaledig som man kan exprimentera lite. Blir det hiskeligt kan man ju alltid bara stanna hemma i ett halvår tills allt ordnat till sig igen. :)
Denna längden är så fin på andra, men jag vet inte riktigt hur jag sett ut i den:


Bara jag kan sätta upp det, så är jag nöjd. Ljust ska det bli i alla fall. Var ett tag inne på att färga håret brunt, men det hoppar jag nog över. Kanske till hösten istället.
Barnen ska till dagis imorgon och min mamma kommer och passar Sixten. Det betyder att jag får en förmiddag helt för mig själv i stan! :) LYX! Först frisören sedan en liten runda i några affärer innan jag hämtar de stora barnen på dagis.

//Jenny

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Ljust och en kortare page hade du passat kanon i Jenny! Prova det växer ju kanonfort!
Lyx med lite egentid på stan ,kram