onsdag 18 juni 2008

Feg-klipp...

Ja, jag fegade ur i sista stund och klippte bara topparna. Men ljusa slingor blev det, så nu känns håret mer somrigt. Skönt!
Efter frisörbesöket shoppade jag två par nya jeans, en klänning och ett par shorts. Till Sixten köpte jag tre par byxor, han hade inte så det räckte. Storlek 56 börjar bli lite tajt till honom, så det fick bli storlek 62.
Det var härligt med en tur på stan, det var ett tag sen sist! :)


Igår var förresten jag och barnen i Bockeboda och hade picknick. Svägerskan med barn var också med. Det var ganska bra väder och vi stannade länge och letade efter sniglar och grodor (som det fanns massor av!). Barnen somnade snabbt igår kväll, de var nog trötta efter en dag i skogen.

Nu är badrummet klart!!! Jippie!!! Här kommer lite bilder:





Ja, och så har mitt efterlängtade paket från Dunnis kommit! Alla de här kläderna (plus två swettis-jackor till Gustav & Ville som inte finns med på bilden) för 550:-! Billigt!



//Jenny

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

badrummet blev supersnyggt, förstår att ni är nöjda.
Önskar er en trevlig midsommar så hörs vi snart igen, kram

Anonym sa...

Jätte snygga kläder från Dunnis! Tyvärr tycker jag kvaliten är dåååålig, men den kanske blivit bättre, eller så hade jag otur :) /Caroline