torsdag 8 maj 2008

Utvecklingssamtal.

Ja, nu har jag varit på utvecklingssamtal på Villes avdelning på dagis. Allt var bra och han verkar trivas som fisken i vattnet! Ändå har det varit en del trubbel med hans trivsel där tidigare, men efter en lång pratstund med hans fröken så visar det sig att allt är precis som det ska! Han upplevs precis som vi tycker att han är; sprudlande glad (för det mesta!), nyfiken och pratglad! Härligt!


Nu ska jag ut och lägga mig i en solstol och försöka få lite färg! :) Har gjort en sommardrink: frusna hallon mixade med apelsinjuice. Smaskens!

//Jenny

2 kommentarer:

MOM sa...

Vilken mumsig drink.
Tack för tipsen på min blogg..apropå att ha håret uppsatt så har jag nog glömt att berätta att jag har klippt av 15cm, så nu är det bara strax under axeln plus att lockarna har kommit tillbaka.. känns fräscht och nytt.

Utvecklingssamtal är bra, väntar bara på Meas tur nu..

Ann-Sofie sa...

Vad gott det lät! Kanske man ska blnad till helgen!
Skönt att det var bra på utv.samtalet.
Kram