lördag 10 maj 2008

UNDERBART sommarväder!

Ja, nu är väl ändå sommaren här, eller hur? SKÖNT! Idag ska vi till kidsens mormor & morfar och bada i deras pool som de värmt upp till behagliga 28 grader. Själv sitter jag nog mest i en solstol och solar benen, tror jag.
Igår grillade vi med Addes syster med familj. Det var varmt och skönt hela kvällen.

Igårförmiddag var jag hos min barnmorska, och hon blev faktiskt förvånad över att jag kom dit överhuvudtaget. Hon trodde att bebisen skulle ha kommit redan... Blodtrycket är fortfarande lite högt, men allt annat var bra. Jag hade gått NER i vikt, vilket förbryllade mig lite, jag trodde själv att jag gått upp typ 20 kilo nu, men total viktökning denna gången stannar vid prick 10 kilo. Med Gustav gick jag upp 25 kilo och med Vilmer 23, så det känns bättre denna gången, måste jag säga.

Innan vi badar kör vi inom Eko för att kolla på utemöbler. Hade tänkt oss nåt sånt här:


//Jenny

1 kommentar:

MOM sa...

Vilken skillnad med viktökningen, men så skönt! Har du medvetet varit annorlunda i ditt sätt att äta eller har det bara blivit så??

Är avundsjuk på er närhet till pool, vilken lyx!! Snygga möbler förresten, blev det någon affär??

Kram