måndag 12 maj 2008

Nu börjar det bli tjatigt, men:

Nä, ingen bebis nu heller! Jag är hemma och är hur intakt som helst! :) Idag har barnen varit på dagis och jag har varit hemma och vilat mig. Snickaren har äntligen varit här och fogat, så nu är faktiskt hans jobb klart! Nu ska bara fogen torka, sedan kan vi börja montera upp duschhörna, toalettstol, tvättmaskin, torktumlare och tvättställ / spegel / skåp. Phu!
Nu är Gustav på fotbollsträning med pappa och jag och Ville sitter och ser på Bolibompa.
Vill knappt be er mer, men om ni har en tumme ledig kan ni väl hålla den för bebis inatt!!!

//Jenny

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller alla tummar, fingrar och tår som jag kan..för i natt, för din skull min vän...

Kram
E

Ann-Sofie sa...

Nu är det bara 1 vecka kvar ju:) Den 20/5 närmar sig med stormsteg....

Puss*L*

MOM sa...

Det är kanske idag då som bebben kommer, inga nya inlägg idag ju, eller du bara strejkar lite??

Kramar