söndag 4 maj 2008

Första föräldralediga dagen!

Måndag klockan 08:01

Ojdå, vad ska man nu hitta på...? Jag är föräldraledig, barnen ska snart skjutsas till dagis och jag ska...? Egentligen hade jag velat ha bebisen här nu, men han verkar trivas bra i magen, så ännu inga tecken på att han vill komma ut... :(

Ska nog njuta av det fina vädret en stund på altanen idag. Eftersom mina fötter ser ut som elefantens just nu, så blir det till att ta det lugnt och vila med fötterna högt, tror jag.

Igår var jag och Vilmer en sväng på Eko-hallen. Köpte lite smått och gott (toapapper, tvättmedel och sånt där, ni vet).
Gustav lekte med en kompis halva dagen, sen var vi ute hela eftermiddagen. På sen-eftermiddagen kom en kompis och fikade med sina barn.

Ha en bra dag!

//Jenny

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Det är nu du ska VILA och ta det lugnt och göra precis det där som du vill.När bebben kommer blir det fullt ös!

kramis

Anonym sa...

Lyssna nu på oss andra kloka mammor, du ska vila, vila och vila. Snart blir det full rulle och då blir det ingen tid för dig själv. Kram kram kram/E