torsdag 13 mars 2008

Trist väder = nätshopping!

Eftersom det regnar i Ballingslöv så blev det ingen lunch-promenad idag. Istället har jag surfat rundor lite på nätet. Kollade på barnvagnar på blocket osv. Hittade en super-duper-fin vagn som jag gärna hade kört omkring bebben i till sommaren:



Det ingick även en sittdel i mörkblå sammet. Suck... Snyggt! Allt till det fashionabla priset av 450:-. Synd att den inte finns närmre, jag kör nämligen inte till Sjöbo för att hämta den...

Kollade lite på bebis-kläder också och det här ska jag höra med sambon om vi inte kan beställa på nätet:





Body, byxa, hjälmmössa och strumpor! Det hade ju passat bra att ha med sig i BB-väskan, som jag för övrigt snart hade tänkt börja packa. Jag behöver gott om tid på mig, annars blir det bara fel grejer som kommer med. Sist hade jag en massa knasiga saker med mig så som tidningar och godis... NÄR skulle man ha tid att äta godis och läsa tidningar?! Nä, sånt hoppar jag över denna gången.

Kom till att tänka på en sak: vad hemskt skönt det vore att bara jobba halvtid nu... Då hade jag redan varit på väg hem. *dröm dröm*

//Jenny

2 kommentarer:

MOM sa...

Tycker att Gullunge-setet är bedårande.

Men godiset och tidningarna är väl perfekt att ha på bb sedan. Det är ju det första jag har bett maken fixa efter att jag kommit upp på sal och sovit lite. Godis och tidningar är toppen då. Har du kommit fram till vad du ska packa då?? Jag tycker att man glömmer så fort. Kände mig helt off när det var dags att packa till Flora och då var det ju ändå bara 17 månader sedan sist... eller så är det jag som är knäpphjärna.

Ann-Sofie sa...

Kläderna var jättesöta, perfekta att ha i BB-väskan! Men vagnen....ja du vet vad jag tycker om sådana vagnar Jenny:)
Tips på bra saker i väskan är jag urdålig på eftersom det var typ 100 års sedan jag packade min...jag hade inte så mycket med mig eftersom jag åkte hem samma dag.
Kram