onsdag 12 mars 2008

PANG!!!



Tror ni det blev några skor igår...? NEJ! Istället kör klantiga jag och krockar... :( Inget allvarligt alls, men SÅ störigt! Körde inne i Hässleholm, plötsligt står en bil stilla mitt i vägbanan och ska svänga vänster... Detta ser jag aningens för sent, jag ställer mig på bromsen och slirar (sakta) in i bakänden på hennes bil. En störig liten smäll. Det var en trevlig tjej i 20-årsåldern jag råkade köra på, så vi löste det smidigt. Vi bytte uppgifter, jag kontaktade mitt försäkringsbolag och de berättade att de kommer att ta över efter att jag skickat in skadeanmälan med händelseförloppet angivet. Sen kommer jag att få ett inbetalningskort på 2500:- att betala (självrisken).
Vår bil ska ändå in på verkstad, eftersom vi fått en liten skada på passagerardörren. Så krocken kom lägligt ur den synvikeln. Nu får de fixa till stötfångare och lite annat framtill också. Det kan vara värt 2500:-, tycker jag.

Nä, så några nya skor är det inte tal om än! :) Ska kolla på vinden efter lite tunnare skor, jag måste ju ha haft nåt på tassarna förra våren...?

Kidsen var hos frisören igår och de va SÅ fina när jag kom hem!!! Hon hade bara klippt lite i nacken och vid öronen, så de hade ganska mycket hår kvar uppe på huvudet. Precis som jag menade! :)
Bilder kommer ikväll!

//Jenny

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Nämen oj! Vilken otur, men vad skönt att du inte skadade dig!
See you tonight!

MOM sa...

Hej vännen,
Jag är tillbaka, jag är tillbaka. Men du attans med krocken. Inte kul. men tur att det inte blev allvarligare ändå.

Vi ses ikväll, längtar.
Kram