tisdag 11 mars 2008

Långtråkigt...

Idag är det seeegt... Fikapaus nu, så jag sitter med en kopp kaffe brevid mig. Känns som att jag behöver den. Har inte druckit kaffe på hela dagen, och har därför haft huvudvärk light hela dan.
Min vikarie, Kristina, har precis lämnat mig efter ett tufft pass idag. Det kom mycket fakturor och hon såg lite blek ut när hon lämnade mitt kontor... Men det ska nog gå bra, hon lär sig snabbt! :)
Sambon hämtar barnen idag, de ska till frisören för sörsta gången i sina unga liv. Gustav var lite rädd i morse, så vi får väl se om Barbro (frisören) kan få lov att klippa honom eller om han totalvägrar. Vilmer vet inte riktigt vad det handlar om, men jag tror att det kommer gå bra. Han brukar gilla när jag klipper honom. :)
Eftersom jag inte ska hämta barn idag tänkte jag åka in till Hässleholm och försöka hitta ett par skor. Jag HATAR att köpa skor. Det känns som att det alltid blir fel, och jag vet inte vad jag gillar... Är jag för gammal för ett par snygga converse-kängor...? Eller ett par DocMartens-kängor?


Det funkar ju liksom till det mesta. Har bara ett par skor för tillfället; ett par svinvarma vinterkängor... Mycket sköna och behagliga UTOMHUS, men inne på kontoret behövs ju något svalare. Och nu är det ju faktiskt snart vår. Jag får se om jag hittar nåt. Usch. Wish me luck.

//Jenny

Inga kommentarer: