onsdag 19 mars 2008

Ledig onsdag!

Härligt! Idag tar jag en föräldradag med Vilmer. Vi har tid för treårskontroll nu på förmiddagen klockan 09:30. Ska bli spännande! Tror att han kommer att passera galant! :)
Efter BVC tar vi en sväng på stan, jag och Vilmer. Tänkte köpa blommor på torget, i alla fall kolla in utbudet. Sen blir det en sväng till H&M också, Gustav önskade sig en skjorta, så jag får kolla om det finns nån fin där.
I eftermiddag kanske jag och barnen bakar kanelbullar, men det får vi se om vi orkar (alltså om JAG orkar!).
Igår efter jobbet körde jag till blomsterhandeln utanför Hässleholm (ligger på vägen hem) och köpte lite nya vårblommor. En mycket välsorterad (och prisvärd) affär, måste jag säga. Gick nog där en halvtimme och strosade.
Hittade MASSOR jag skulle vilja ha, men nöjde mig med detta:





Påskliljor och nåt grönt som skulle hålla länge enligt tjejen i kassan. Perfekt! Krukor hade de inte så mycket av, men jag lyckades hitta några neutrala ändå.

När jag kom hem så hade vi besök av sambons syster och hennes barn, Ebbe & Malte. Så här stor har Malte hunnit bli nu:



Heeelt otroligt vad han växer! Nu är han 7 veckor ung och har växt på längden från 52 till 60 cm på den tiden. Han hinner knappt använda sina kläder i en storlek innan det är dags att byta till nästa...

Ikväll ska vi se Johan Glans Skåne-show. Hoppas det blir lika kul som vi tror att det kommer bli!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

//Jenny

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Härligt med nya blommor, jag köpte påsklilja på Willys när jag veckohandlade igår.Pyntade till den lite så nu står den i tv-rummet.
ha en härlig ledig dag och en trevlig kväll!

MOM sa...

Har ni hittat biljetterna då??

Blommor gör susen!

Hoppas ni har en trevlig kväll
Kram

MOM sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.