tisdag 19 februari 2008

Namnförslag...?

Usch, vilket dåligt humör man kan vara på ibland. I morse kändes det som att allt som kunde gå fel verkligen gjorde det. Inga stora grejer, bara de där små, retliga sakerna som gör att man tappar tålamodet. Klockan ringde för sent, kidsen börjar bli förkylda och jag fick tandkräm på min svarta tröja när jag skulle borsta tänderna... Inte mycket, som jag sade, men det var tillräckligt i morse för att jag skulle bli gråtfärdig.
Idag är det sambons födelsedag (som vi firade i lördags) och ikväll kommer några kompisar på besök. En kopp kaffe, lite kakor och en massa snack. Ska bli kul!

Har börjat fundera på namn till lille trean... Svårt! Jag vill gärna att lillebrors namn ska passa ihop med storebrödernas, och det ger ju en vissa begränsningar, helt klart.


Jag har kommit fram till några namn som jag gillar: Sixten (favoriten), Otto, Elias, Dante (knasigt?), Max eller Måns. Vad tycker ni kan passa?

//Jenny

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Max är helt klart min favorit!
Eller Sixten då som jag börjat vänja mig vid.

Anonym sa...

LIAM! eller Noel=)

/stefan