lördag 16 februari 2008

Svettigt värre...


Nu kommer snart gästerna, och jag var bara tvungen att slå mig ner framför datorn för att vila ett tag... Har städat, tvättat, bytt lakan till alla i familjen, gjort rent ugnen, blåst upp ballonger och nu är jag helt SLUT! Får man gå o lägga sig en stund...?
Det värsta är att man inte är helt klar nu. Nä, för nu måste man renovera sig själv oxå; duscha och försöka se i alla fall LITE glammig ut tills gästerna kommer.

Fredagskvällen förflöt snabbt förbi. Efter att jag mailat lite med en vän och hon berättade vad de skulle ha till middag, ändrades våra middagsplaner till att innehålla samma sak: hemgjorda hamburgare (tack Soffan! :)! Oj, vad det var längesen vi hade det, och gott var det. Mätta och trötta satte vi oss i soffan och kollade på Let´s Dance. Barnen somnade och det råkade jag med göra, så jag missade helt vem som åkte ut. Nån som vill uppdatera mig???
Jag uppskattar att jag somnade runt 21:30, och i morse fick jag sova ända till 08:00 innan någon väckte mig. Känner mig utvilad! :)

Ska försöka ge mig själv en spark där bak så att jag flyger in i duschen, för jag vet ju att har jag väl gjort mig klar, så är det kul att få hit folk! Ser mest fram emot att få gosa med lille Malte, kidsens nyaste kusin. Malte är nu 2 veckor ung och helt bedårande! Ska ta en bild på honom o lägga upp lite senare, så får ni se vad jag menar! :)

Ha en bra lördag, hörrni!

//Jenny

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

vassegó för tipset vännen! Vi var lika mätta vi, somnade i soffan fast efter utröstningen där Cissi och Richrad tyvärr åkte ut.
Trevlig helg och lycka till med festen, kram

Katrin sa...

Lycka till på festen idag!
Glöm inte att gratta Adde från oss!

Kram