måndag 25 februari 2008

Trött på att vara sjuk nu.

Nu känns det som att det blir mycket neggo-inlägg, men mitt liv e faktiskt inte speciellt spännande just nu. Idag är det måndag. Hela helgen har jag legat nerbäddad med feber, hosta, halsont och kallsvettningar. Önskar inte ens min värsta ovän (om jag hade haft någon) den här influensan.
Gustav är inte heller bra än. Hans prickar är borta, vilket jag är SÅ tacksam för! Tänk om han fått vattkoppor också, stackarn.
Nu ligger han och sover, han blir trött av penicillinet.
Min röst är borta, så han tycker nog det är roligare att sova än att försöka hitta på nåt med en mamma som inte kan svara när han berättar något.
Igår rymde jag med barnen till mina päron. Kändes bra att bli ompysslad, precis som när man var liten! ;)
De tog hand om barnen och jag bara slappade och sov, försökte kurera mig.
Sambon påbörjade operation trädfällning här hemma. Körde hit en stor lastare med nån sorts lift på, och började fälla träden bit för bit, uppifrån. Har inte orkat kolla på resultatet, men tror bara att det kan bli till det bättre.
Nu ska jag sova en stund, huvudvärken är inte att leka med... :(
//Jenny

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Ja influensan är inte att leka med! vila är det enda som hjölper tyvärr.Jag låg däckad hela förra påsken i just influensa och det var länge sen jag var sååå dålig.Usch!
Krya på er båda två, kram