onsdag 27 februari 2008

Äntligen piggare! :)

God morgon! Idag vaknade jag UTAN HUVUDVÄRK!!! Jihoo! Jag ser ljuset i tunneln! Igår var jag hos doktorn, de tog tre mindre mysiga prover: halsprov, näsprov (VEM kom på det?!) och blodprov. Luftrörskatarr, sade doktorn. Snabbtestet visade inte på någon halsfluss, men idag ska jag få svar på de andra testerna, doktorn ringer lite senare.
Känner mig som sagt piggare idag, jag vill bara ge bort hostan till någon och få min röst tillbaka. Tror jag kan få dras med hostan ett tag, men det är ok, bara jag får vara pigg.
Imorgon ska jag jobba igen, men idag blir det bara vila vila vila.
Har en tvätthög modell stoooor som jag får ta tag i till helgen, så man kan ju säga att helgen är räddad. :)
Ingen annan i familjen är sjuk nu *peppar peppar* och nu hoppas jag verkligen att vi får vara friska länge.
Hörde att det skulle komma en storm till idag, undrar när. Blir nog inte så farligt, har precis sett nyheterna och de nämnde inget där.
Nä, nu ska jag blanda till lite honungsvatten och göra en macka. :)

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Vad skönt att du mår bättre idag, hoppas att det blir positiva svar på resten av dina prover.
Kram