torsdag 2 september 2010

TGIF...

...imorgon! Ännu så länge är det bara torsdag, men snart, snart är det helg. En dag kvar att jobba innan lite ledigt. ♥

Jobbat hela dagen, sprang en runda på stan på lunchen. Killarna behövde gympakläder och det hittade jag snabbt. Ibland (mest hela tiden!) är det bra att jobba mitt i stan!
Ikväll har vi varit haft grillkväll på dagis. Gott med en grillad korv, barnen lekte och vi pratade med föräldrar & "fröknar". Solen sken på oss hela tiden, det blev en lyckad afton.

Jag har beställt en fin (hoppas jag) tunika från me&I som jag väntar på... Kanske kommer den i posten imorgon. *hoppas*
Visst är den fin?



Vi skulle ju ut med husvagnen i helgen... Men nu lutar det åt att vagnen ställs in för säsongen. :-( Innan vi ens hunnit besöka en enda camping med den!! Det är för kallt. Mysigast är det ju om man kan sitta ute till sent på kvällen, och bada och sola på dagen. Men nu är det 5 grader på natten och inte direkt badväder på dagen. Nä, vi får nog ge oss och vänta tills nästa sommar kommer. Hoppas det går fort. :-)

//Jenny

2 kommentarer:

MOM sa...

jag var på träff ikväll, fanns mycket fint :) handlade dock bara till barnen =)

Ann-Sofie sa...

visst är det skönt att det är fredag, hoppas ni får en mysig helg trots förkylning!

kram