måndag 15 mars 2010

En underbar dag!



Livet är på topp! Jag fick jobbet!! Är så glad, det är verkligen allt jag drömt om! Kommer att jobba heltid som ekonomiassistent mitt inne i stan, det kan liksom inte bli bättre!
Nu har jag och barnen firat med att äta tomtegröt till lunch. :-)
Ikväll börjar jag på en kurs i bokföring på Medborgarskolan. Det var ett tag sedan jag satt i skolbänken så det ser jag verkligen fram emot!
Äldsta sonen är hemma från skolan idag, han har blivit förkyld som sjutton. Mitt i en nysning tappade han ena framtanden! Han blev lite chockad, även om det var väntat, den har varit lös länge. :-)
Snart ska vi ut i solen och städa husvagnen!
Ha en bra dag!

//Jenny

2 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

*G*R*A*T*T*I*S

Härligt jobbat!

KRAM

MOM sa...

GRATTIS!! Jag är så tokglad över ditt nya jobb att jag var tvungen att berätta det för alla på mitt jobb =)
Jag är så avis på placeringsorten!! Guldläget verkligen...jag lär ju fortsätta ute på vischan ett tag till... inte alls lika kul ...
Du måste berätta sen om kursen =)