torsdag 4 februari 2010

Solen skiner!

När solen lyser blir jag glad. Fast att det ligger 4 dm snö överallt så känns det som att våren är liiiiite närmre när man får se lite blå himmel och sol.
Idag tänkte jag strosa en sväng på stan. Har ärenden att utföra men tänkte även hitta ett par ljusa jeansleggings, tyckte jag såg snygga på H&M för ett tag sedan, hoppas de är kvar. Jag är kanske lite omodern, men jag vill helst inte ha jeans med hål i... Har ju inte kunnat undgå att det är lite hippt. :-)
Dessa såg jag på Mandeldesign (superfin webshop), kanske finns det något liknande i stan. Har ingen aning om vilken storlek jag behöver, vågar därför inte beställa på nätet.



Annars bjuder dagen på lite jobbsök (ska registrera mitt CV hos fler uthyrningsfirmor) och när barnen kommer hem blir det full rulle igen. :-)
Ikväll åker vi till mina föräldrar och överraskar med semlor! Hoppas bara att det inte kommer mer snö, igår fick sambon bogseras upp ur diket då han kanat av vägen...

Ha en bra dag!

//Jenny

Inga kommentarer: