lördag 6 februari 2010

Lördag!

Idag drar melodifestivalen igång! Jag gillar att de delat upp tävlingen i många mindre. Det gör ju att fler bidrag kan lyssnas på och det borde vara en bättre låt som vinner (kanske?). De senaste åren har det inte gått bra alls i finalerna, och egentligen finns inget större hopp hos mig att det kommer göra det i år heller. Men kul att kolla på är det i alla fall!
Ikväll håller jag tummarna för Salem Al Fakir.



Idag är det många barn i huset; både G & V har kompisar här. Mycket korv & makaroner gick det åt till lunch!!

Har lagt ut en massa kläder på Tradera, och passade samtidigt på att buda på denna:



Och den blev min! Helseriös säljare, verkligen! Jag vann auktionen klockan 14:30 och 17:00 var den redan postad och på väg till mig med spårbar frakt (rekommenderat brev)! Snabba puckar!

Ikväll blir det middag hos mina föräldrar och sedan hoppas jag att kidsen kan sitta stilla i soffan när det är melodifestivalen! :-)

Ha en bra lördag!

//Jenny

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, det måste vara en bra traderare ;)

Skönt att du va nöjd med min raketfart till Posten, hoppas nu du blir precis lika glad för klänningen!

Kram på dig - Cup_cake