fredag 5 februari 2010

Jenny ♥ forum

Mycket kan hända av ett litet inlägg i ett forum! Jag har länge letat efter den rätta underkjolen att förlänga tunikor med så att de kan användas mer som en klänning. Efter att ha sett hur sjukt dyra de blir på Tradera så skrev jag ett inlägg i ett forum och undrade om någon hade tips på var man kunde hitta just en sådan kjol utan att bli ruinerad. Fick genast ett svar av en tjej att hon sett sådana på Åhléns i huvudstaden. Hon berättade att hon skulle dit senare under dagen och att hon kunde köpa en åt mig och skicka, om jag ville det. Gärna!! Jag trodde knappt det var sant! Men det var det! Nu har jag min underkjol här! Passar till alla klänningar och är till och med snygg under jeanskjolen.

Tack snälla medmänniska på forumet! ♥



Idag är det FREDAG och ikväll blir det tacos här i huset. Och fredagsgodis-mys. Det betyder oftast massor med kladd i soffor, på mattan och på Sixten. :-)



Önskar er en härlig fredag!

//Jenny

1 kommentar:

Jeanette sa...

Lycka! Visst är det härligt när vi kan hjälpas åt.
Kram