onsdag 10 februari 2010

Hur svårt kan det va?

Jag har värsta I-landsproblemet: hittar inga snygga (ljusa) jeanstights!! De ska ser ut som riktiga jeans, alltså, men helst ha det über-fula resåret upptill. Det är det ju ändå ingen som ser, jag har alltid långa överdelar till.
VAR hittar jag sådana?? Har kollat i alla butiker, men det finns inte. Köpte ett par på Vero Moda (från "Pieces") men de var för korta (hann inte prova i affären). Så de åker tillbaka. Suck.
Har kollat Mandeldesign också, det är en kanonbra sida, men där finns inga i min storlek alls kvar.
Dessa är ju snygga, men finna alltså inte kvar i rätt storlek. Någon som vet vart man kan hitta sådana?



Nåväl, jag överlever nog utan. :-) Kommer kanske fler i butikerna ju närmare våren vi kommer. Hoppas!

Idag kom nya Amelia i posten, den ska jag streckläsa när barnen somnat. Min stund!



//Jenny

1 kommentar:

Villa Hemma sa...

Halloj

Håll koll på Mandel, de får in lite då o då.
Annars har jag ett par sprillans nya fr MQ som jag inte kommer att använda. Du kan ju höra av dig om du är intresserad. Ganska ljusa (jämt, inte så "slitna"), resår.

- Jenny