söndag 14 februari 2010

H&M.

Tycker det finns mycket snyggt nu på H&M. Basgrejer som piggar upp garderoben och som är lättmatchat. Det här faller jag för:


Jacka som inte ser speciellt kul ut på bild, men sitter otroligt snyggt på (ja, jag har provat). :-) Tror jag kommer att köpa denna, den passar till det mesta och är lättburen. Måste ha ett alternativ till svarta skinnjackan, känner jag. :-)


Förmodligen snygg till solbrännan i sommar!!


De här ser snygga ut, jag är ju på jakt efter ett par ljusa jeans...


Denna har jag redan köpt, supersnyggt till de ljusa jeansen och ett par converse! Våren, var är du?


Kjolar kan man väl aldrig få för många av? Denna tror jag hade blivit en favorit i sommar. Ser skön ut.


Söt liten blus.


Snygg brun färg och säkert väldigt användbart. Både till jeansen eller utanpå en blus.


Den här kavajen skulle man kunna ha som en jacka också. Supersnygg där bak! Måste nog prova den. :-)

Men ännu så länge är det ingen vår i sikte. Just precis nu kom plogbilen utanför fönstret och påminde om den halvmeter snö vi har här... Vinterkängor och dunjacka ett tag till, alltså. Men drömma kan man väl få göra? :-)

Ha en fin alla hjärtans dag!

//Jenny

3 kommentarer:

MOM sa...

Absolut kan man drömma och för eller senare kommer den!! VÅREN!!
Jättefina kläder! Ja inte längtar jag mindre nu...

Ann-Sofie sa...

snygga grejer, när ska vi åka och shoppa?
kram på alla ♥ dag

Jeanette sa...

Ja på HM kan man hitta en hel del fint. Jag har köpt kjolen du lagt in på bild samt även en i vitt. Klassisk bra modell. :)
Kram