fredag 4 september 2009

Stövel eller boots...?

Vet inte riktigt vad man kallar dessa, men jag har beställt dem i alla fall och hoppas att de är lika fina som de ser ut.
Fick ett erbjudande: "50% på dyraste varan", så dessa skor kostade 174,50. :-) Överkomligt, eller hur? Hoppas bara att de passar.


Tror ni man kan ha denna längden till klänning & kjol i höst, eller är de för korta?

Nu är det snart helg igen! Helgen som kommer är inrutad. :-) Ikväll blir det hemmamys med familjen; vi ska äta goda pastasåsen med bandspaghetti och jag och A partajar nog till det med varsitt glas rött till det. :-) Imorgon, lördag, ska A på någon veteranmarknad (?!) i Degeberga och jag och barnen ska bege oss till grannbyn för att kolla på nåt uppträde på torget där. Kommer inte ihåg vad de kallade sig, men det är typ som "Tuta & kör", alltså det riktar sig till barnen. :-) Svägerskan hänger med med sina barn.
På söndag ska vi först till familjens dag i Lerjevallen. Skogsmulle kommer dit!! Ända sedan jag var liten har jag fått rysningar av utklädda vuxna, så även av Mulle. *Brrrr* Men jag hoppas att barnen tycker det är skoj. :-)
Lite senare på eftermiddagen är vi bjudna hem till en kompis och hennes familj på middag. Ska bli så kul att ses, det var snart ett helt år sedan!! Vart tar tiden vägen??

Önskar er en trevlig helg!

//Jenny

//Jenny

4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Mycket att hitta på i helgen, hoppas den blir trevlig, kram!

Ina sa...

Åh vad snygga de var och jag tycker absolut de passar både till jeans och byxor, klänning och kjol.
Lova att du visar de på sen!?:-)

Ann-Sofie sa...

spänd på bootsen, passade de?
kram

S-mamman sa...

Absolut kan du ha de bootsen till kjol och klänning!