måndag 15 juni 2009

Ny vecka!

Tiden rusar som vanligt iväg och jag hinner inte med ett skvatt!

I helgen var vi på bröllop och det är ju så kul!! Jag var tärna och dagen var mycket lyckad! Brud och tärnor (vi var tre tärnor) träffades på Hälsa & Helhet i stan för att göra oss fina. Tyvärr hade bruden blivit sjuk... Vaknade med 39 graders feber och halsfluss. Inte kul alls. Men hon kämpade på hela dagen och lyckades göra den precis som hon ville (hoppas jag?). Efter en härlig förmiddag på Hälsa & Helhet begav vi oss i 190 till kyrkan. Allt funkade PERFEKT! Bruden överraskade med att sjunga solo för sin man, det var superfint!
Vädret var inte riktigt med oss. Mitt i middagen hällregnade det, men senare på kvällen blev det fint. Vi hade alla en kul kväll med massor av god mat, dryck och trevligt sällskap.
Snodde en bild från Linda (hoppas det inte gör nåt?) från när vi var klara på Hälsa & Helhet:


Lite fler bilder från dagen kommer här!
Brudens klänning snöras & fixas:

Hela följet strax efter vigseln:

A och jag:

Brudens ring:

Min fina tärnbukett:


Såg fram emot att få sova länge i söndags (barnen var hos mormor & farmor) men icke då... Eftersom man är van vid att vakna tidigt så var jag klarvaken redan 07:15... Gick upp och sorterade tvätt. Där rök den sovmorgonen! :-)

//Jenny

Inga kommentarer: