tisdag 2 juni 2009

Äntligen!!

Kolla in vad som kom i posten idag:


Ser verkligen fram emot en lång tv-kväll ikväll! Åttonde boxen tog slut för ett par veckor sedan och vi sade till varandra att nu ska vi inte se mer Dallas på ett tag. Ett sommar-uppehåll kändes bra. Men det GÅR ju inte! Vi har ettan, tvåan, fyran, sexan, Kunskapskanalen och 24:an... Det finns i princip ALDRIG några sevärda program på de kanalerna. Därför kunde jag inte låta bli att klicka hem denna box på Tradera.

Annars är det lugna gatan här hemma. De två stora barnen hade en kompis med sig hem från dagis, så de badar i poolen och springer runt i trädgården och leker. Sixten och jag slappar på altanen. Inte alls lika varmt idag som igår, vilket är skönt, för emellanåt var det nästan olidligt.





Ikväll blir det nypotatis-premiär här hemma. Till det ska vi grilla varsin köttbit. Hade varit gott med en kall cider till. Är det ok mitt i veckan...?
För mig känns livet just nu som en enda lång semster, riktigt härligt! :-)

//Jenny

5 kommentarer:

Sanna sa...

På sommaren får man dricka kall cider varje kväll om man vill. Anser jag. :-)

Här har vi riktigt kallt nu, sommaren tog slut pang bara. Hoppas den kommer tillbaka snart. Er utemöbel ser förresten grymt skön ut! Härligt tjocka dynor!

Kram

annaoco sa...

Klart det är ok, bara njut!

stefan sa...

JA DET ÄR FETT OK SYRRAN! sitter man här och läser kul. glömde inte far va?=) ha de gott hälsa alla kram kram

Ann-Sofie sa...

Det är klart att det är ok! Njut på, sommaren är kort:)

Kram

caroline sa...

Jag hoppas det slank ner en cider! (minst! haha)