fredag 20 mars 2009

Vilmer 4 år idag!

Klockan är just nu 05:32 och jag har varit uppe i 1½ timme redan... Sixten är morgonpigg för tillfället. *gäsp*
Idag fyller mellankillen 4 år! Han är morgontrött så vi väcker honom inte riktigt ännu. Han får sova en timme till. Imorgon, lördag, blir det kalas med släkten men idag ska han firas med kompisarna på dagis. Han har längtat efter denna dagen länge!

Har precis surfat runt efter lite barnkläder. Alla kidsen behöver vår- & sommarkläder och jag tänkte shoppa lite nytt åt dem när vi ska till Väla om några veckor, jag och tjejerna.
Lättast är det att handla till den som behöver det minst: Sixten. Han har ännu inga egna åsikter om vad som är snyggt eller vad som är skönast att ha på sig. :-) De stora är det lite svårare med... Vi verkar inte alltid ha samma smak, heller.
Detta tror jag inte att Sixten hade tackat nej till:



Helt underbara sommardräkter från Ej Sikke Lej och Plastisock. Skrivs upp på önskelistan! Snart fyller ju fakiskt även Sixten år! :-)

Nu är det bokat!! Ladies Night den 24 oktober! Ska bli superkul! Monkan & Soffan, jag och några töser till. Ser verkligen fram emot det. Gillade inte alls Stenmarck för ett tag sedan, men han är ju riktigt bra, faktiskt. Dessutom riktigt trevlig att titta på också. :-)



Ha en bra dag!

//Jenny

Inga kommentarer: