lördag 14 mars 2009

Dags för avfärd!

Idag är det dags: Hotel Erikslund i Ängelholm väntar på mig & svägerskan och jag är mer än redo! I två nätter har Sixten terroriserat mig med att vakna varannan timme och yla och han envisas med att det VISST är morgon och dags att gå upp redan klockan 05:30... Zzzzznark!

Så jag ska verkligen passa på att VILA denna helg. Vi kör klockan 10:00 och beräknas inte komma hem förrän imorgon kväll. Spa-avdelning, träningslokaler, alla möjliga behandlingar och got mat väntar på oss och vi får utnyttja ALLT ända till klockan 18:00 på söndag. :-)

Försökte printa ut en karta på eniro men lyckades inget bra... Håll tummarna för att vi hittar dit, det hade ju varit en bra början! :-D

Trevlig helg!!

//Jenny

PS. VEM VINNER IKVÄLL?? Min röst hamnar på Måns! Heja, heja! DS.

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hoppas att du haft en underbar helg oc fått sova och spaa så mkt du orkat!

Kram

Anonym sa...

Hoppas du hade det riktigt, riktigt underbart skönt och att du kommit hem fulltankad med nya krafter! :-)